VALARBETE

Stefan Löfven bjöd till inför valet.
 
Valarbetet inför höstens val bjöd på mycket smutskastning, men uppgifter tyder
på att det inte bara var smutskastning som förekom.
 
En del av valarbetet tycks ha varit av det mer ädlare slaget, och uppgifter tyder
på att Stefan Löfven vid sidan av sina smutskastningskampanjer visat en helt
annan och ädlare sida.
 
Tillförlitliga källor gör nu gällande att Stefan Löfven en dag efter avslutat "arbete"
på hemvägen såg en äldre kvinna ramla omkull och slå sig illa. Kvinnan blev lig-
gande på gatan och Stefan Löfven uppges ha skyndat fram och hjälpt kvinnan
komma på fötterna.
 
Kvinnan ifråga uppges till en början vara omtöcknad och inte känna igen
Stefan Löfven och uttrycker sin stora tacksamhet, samtidigt som hon undrar
hur hon kan gengälda denna storslagna insats från Stefan Löfven.
 
Stefan Löfven uppges då inte vara svaret skyldig och säger då:
 
"Rösta på socialdemokraterna i valet, det är det bästa tack jag kan få".
 
Kvinnan uppges då kvickna till inför detta och utbrister upprört:
 
"RÖSTA PÅ SOCIALDEMOKARTERNA, BEVARE MIG VÄL, JAG SLOG MIG'
I KNÄT, INTE I HUVUDET"
 
Sant eller inte, självklart inte sant, vem kan föreställa sig en ledande politiker
skynda fram för att hjälpa en utsatt äldre kvinna.
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0