STATSMINSISTERNS MORGONTAL

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet, än så länge     
 
Särskilt ansvar tar jag för att den urbarbariska svenska kulturen ska försvinna så fort
som möjligt.
 
Och jag tycker att tecken blir allt tydligare på att vi lyckats väl med detta, under går-
dagen kastades en handgranat in i en lägenhet i Malmö, sådant var vi inte vana vid
förr.
 
Av någon underlig anledning skedde detta just på Rasmusvägen, en ytterligare be-
kräftelse på att vi lyckats i våra mål. Vi kunde också under gårdagen glädja oss åt yt-
terligare en skottskadad i Örebro.
 
Annars är ju dagens stora nyhet SIFOP senaste väljarundersökning, som nu visar
att Alliansen fortfarande är det enda trovärdiga regeringsalternativet.
 
Vi står nu starkare och trovärdigare än någonsin, både centerpartiet och kristdemo-
kraterna ligger under 4 %.
 
SvD skriver att det är för tidigt att räkna ut de borgerliga, och här får jag ge SvD rätt.
 
Det finns fortfarande frågor kvar, där vi kan byta uppfattning inför valet, för att lura
väljarna, och vi kan fortsätta att föra ut en politik vi inte tror på i form av höjda skat-
ter och annat.
 
Skulle detta inte räcka när vi närmar oss valet får vi väl byta namn till socialmodera-
terna, det tror jag en gång för alla skulle lura väljarna att rösta fel.
 
Annie Lööfs pappa Hans Göran Johansson, känd centerpartist i Värnamo, beskyller
nu sverigedemokraterna för att sprida nidbilder av honom. Han uppger sig inte veta
att det är just sverigedemokraterna som ligger bakom detta, men menar att nidbil-
den av sverigedemokraterna gör det lättare för honom att skylla på just dem.
 
Sverigedemokraterna hävdar bestämt att de inte ligger bakom nidbilderna av Annie
Lööfs pappa. Här är jag nog benägen att för en gångs skull hålla med sverigedemo-
kraterna.
 
Med den kännedom jag har om Annie Lööf och hennes pappa har jag svårt att se att
någon skulle kunna sända nidbilder av dem.
 
Apropå nidbilder kommer jag att tänka på Maud Olofsson. DN återger nu att hon i sin
bok skriver att moderaterna inte var intresserade av att underhålla järnvägarna, för att
vi inte trodde att det skulle ge röster.
 
Maud Olofsson har helt rätt, det är så vi långsiktigt planerar för säkra kommunikatio-
ner.
 
Miljöpartiet anklagar nu Jan Björklund för att sprida lögner om kärnkraften. Jan Björk-
lund vänder sig nu starkt mot dessa beskyllningar och säger att han inte sprider lögner,
det är bara trams han sprider.
 
Aftonbladet fortsätter att skriva om den vanvård vi bedriver av äldre. Det Aftonbladet in-
te uppmärksammat är att denna vanvård minskat i takt med att vi drar ner på vården.
 
Får vi bara förtroende en period till, kommer vi att ha avskaffat all vanvård i takt med
att vi avskaffat kvarvarande äldrevård.
 
Rasismen tar sig hela tiden nya och grövre former. Nu har en man i Jönköping hittat
nya vägar att sprida rasistiska alster.
 
Han har filmat en fest, där deltagarna har varit en grupp afrikaner, och lagt ut på You-
tube.
 
Nu vet ju alla att man inte får filma afrikaner, som har fest, och mycket riktigt har nu
filmaren åtalats för hets mot folkgrupp.
 
Åklagaren anser sig ha mycket goda bevis för att hets mot folkgrupp föreligger, han
har hittat bilder av sprutor och narkotika på olika filminslag.
 
Apropå hets mot folkgrupp visade Novus senaste undersökning att sverigedemokra-
terna fortfarande är det parti, som en majoritet av väljarna anser har den bästa invand-
ringspolitiken.
 
Jag säger återigen, det är inte fråga om att ha den bästa invandringspolitiken, det
är frågan om att hetsa mot sverigedemokraterna, och där tycker jag mig ha lyckats
väldigt bra.
 
Det hat jag hyser mot sverigedemokraterna, och som jag gärna visar så ofta jag kan,
riktar sig självfallet också mot den majoritet av väljarna, som anser att SD har den bäs-
ta invandringspolitiken.
 
Nu återstår att se om en majoritet av väljarna vill ha en statsminister, som hatar dem.
 
Jag säger återigen, som jag skrev i mitt fina manifest, de flesta svenskar är mentalt
handikappade.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet, än så länge  
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trev-
lig dag.
 
              
 
AE
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0