MODERATA VISIONER

Visionen att inte ha en vision
 
Moderaterna har nu skaffat sij en ny kommunikationschef efter Per Slingerman,
Hanna Bergholm.
 
Moderata uttalanden i samband med att hon presenterades bör stämma till
eftertanke.
 
Samtidigt tycks det vara ett klokt val, då hon uppger sig vara duktig på att lyssna
och förstå männsikor.
 
Detta tyder på en ny inriktning av moderaternas politik.
 
Hennes viktigaste uppgift blir att hitta nya grupper att bearbeta. Förbi tycks den tid
vara då ett partiprogram och partiets visioner ska locka väljare. Hon uppges också
vara expert på målgruppsananlys.
 
Nu ska nya grupper hittas, målgruppsanalyseras och bearbetas.
 
Främst ska hon inrikta sig på målgruppen kvinnor och målgruppsanalysera denna grupp
för att sedan bearbeta denna grupp.
 
Taktiken är inte ny för de Nya Moderaterna. Tidigare rekryterade man jihadisten och koran-
experten Waberi som riksdagsman. Denne tycks ha en liknande uppgift.
 
Att hitta nya väljare inom kretsen extrema islamister, för att sedan målgruppsanalysera
och bearbeta denna grupp.
 
Partisekreterare Kent persson är lyrisk över rekryteringen och ser henne som en möjlighet
att servera ett smörgåsbord. Han menar då:
 
Politik är rätt mycket att servera ett smörgåsbord.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Expert på sharia och målgruppsanalysering
AE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0